Dag 1 - Reisverslag uit Åhus, Zweden van Jommesernee - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Åhus, Zweden van Jommesernee - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg

10 April 2017 | Zweden, Åhus

Zaterdag heb ik een lange reisdag gehad van schiphol tot kristianstad, zondag was ik erg moe dus toen heb ik een heerlijk relax dagje gehad. Vandaag begon de eerste stagedag, om 7 uur gingen we ontbijten en om tien over half 8 gingen we de kinderen afzetten op school om vervolgens naar de bedrijfslocatie te gaan. Eenmaal aangekomen kreeg ik eerst een rondleiding door het gebouw. Toen heb ik geholpen met een van de voorraadschappen reorganiseren en voorzien van strips met kaartjes voor alle producten. Om 12 uur gingen we lunchen bij een restaurant in de buurt en daarna heb ik nog geholpen met het opruimen van een soort zolder. Aan het eind van de middag heb ik de kinderen bezig gehouden tot het bedtijd was voor ze.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Åhus

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2017

Dag 1

Actief sinds 05 April 2017
Verslag gelezen: 932
Totaal aantal bezoekers 1552

Voorgaande reizen:

05 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: